Filippa busar med Emma å Helene

Idag har filippa å jag varit på vift. Tog bussen in 10.45 för att träffa mamma, vi gick till frissan där mormor gjorde sig fin med bruna å blonda slingor, medans vi vänta på mormor gick vi till mc donalds och käka lunch.
Vi tog en promenad hem till mormor och fikade lite, men sen skulle mormor hem till olle å laga raggmunk som han hade beställt. Så vi tog ytterligare en promenad till Emma å Helene, så idag har jag motionerat för all framtid ;))
Emma va på körskolan för teorilektion, så kl 18 åkte vi å hämta henne. Så nu busar Emma å filippa i hennes säng, filippa har nog aldrig haft så kul ;) " Emma sitta här, titta magen" ;) va rolig hon är
Vi har nu tagit ett släktfoto, jag lovar ni ska få se ;) men ni får inte skratta, haha

   
   
Henka kommer och hämtar oss snart om kanske en halvtimma.

Imorn ska filippa va på dagis till kl 16 då vi ska å träffa sara ( en gammal kompis från högstadiet) på stan och ta en fika och kanske shoppa lite, vi har en förmåga å göra det hon och jag ;)) Ja just det va en sväng på stan efter jobbet medans jag vänta på bussen, köpte en jätte snygg träja som jag ska ha på personalfesten den 17/10, ska bli kul, tacokväll,gott.

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hehehehehehehehhe

snyggt kort på oss dåL

jaaa vi är ju glada iaf:)



kram vi ses snart igen

2008-09-18 @ 20:47:39
Postat av: Syster!

Att ni inte skäms! HAHAHAHAHAA

2008-09-19 @ 17:35:21
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: Emmi

söta :)

2008-09-19 @ 17:38:44
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0