Badhuset

Idag var filippa, maximillian, jag, sandra å magnus på badhuset, det va jätte roligt. Filippa var helt vild i vattnet, jag vet inte hur många gånger hon ramlade och slog sig lr hamnade under ytan, men va gjorde det, upp igen bara....
Rutchkana var nog roligast och fika stunden besående av päron dricka och en negerboll, mums ;)
Nästan tre timmar va vi där, kom vid halv 9.....sandra sa då åker vi dit tidigt kl 8, ja okej sa jag, satte kl på 7 och tog bussen 07.45 och va inne vi badhuset ett par minuter över, innan jag kliver av bussen ringer sandra och säger vi blir lite sena, jasså, okej men jag väntar, typ 20 min senare kom dom,. hahaha men det gjorde inget, kul va det ialla fall. Det får vi göra om snart igen, det kan bli våran tisdagsaktivitet varannan tisdag ;)

     

    

    

Efter badet tog vi en promenad till Mc donalds där filippa och jag åt lite käk.
Sen gick vi upp till helene å emma, på vägen upp somnade filippa efter en dag på badet.
Vi fikade på winerbröd, gott i gott gott. Vi satt på altanen, det va jätte varm, kändes som sommar igen.
Det blev lite för varmt så vi gick in och satte oss, då hittade filippa helenes glasögon, ååh vilken snygging.....

   Familjens genin ;) såå söta!!

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hehehe så söta vi är då!!!!!



vi ses säkert snart igen...



kram

2008-09-23 @ 17:52:40
Postat av: Jennie

Hejsan igen, har ni så fina badhus i norrköping? Hade jag inte en aning om, var det verkligen i norrk ni badade? Det såg iallafall mysigt ut.



Kram Jennie

2008-10-06 @ 20:19:57
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0