Vilket jävla party ;)

Som alla vet va det personalfest i fredags och har nu lovat alla att lägga upp bilderna, det jag lovar håller jag, även fast vissa kanske inte vill se vissa ;)
OjOj så himla roligt vi hade det, det är inte ofta man träffa den här sidan av sina arbetskamrater, det är för det mesta bara jobb, jobb och jobb man pratar, alla går runt i sina grågröna fula kläder. Men i fredags släppte alla verkligen loss, alla va snyggt klädda och inte ett ord om jobb, va verkligen skitkul.
Den enda besvikelsen från min sida va ju bowlingen, i den individuella tävlingen vann Affe och jag kom bara tvåa, men i lagtävlingen vann mitt lag innehållande Affe å Tina ;)) vi dominerade, trots att mitt knä gjorde jävligt ont. Och Tina va grym, hon gjorde till och med en STRIKE, vilken brud ;)

Kvällen började med  tre rätters. Till förrätt vart det Räkcocktail, huvudrätten bestod av Oxfile, en jätte god potatisgratäng, sås och gröna bönor, desserten var himmelskt god, en vaniljgalsskula, färsk frukt men jordgubbsås, MUMS
Efter desserten fick Affe sina paket, han fyllde nämligen 50 bast för några veckor sen. Han fick en jätte fin skål av företaget, vilket vi tyckte han kunde använda som bålskål och bjuda oss på party ;)
Och av hans älskade arbetskamrater ( alltså vi) fick han presentkort på Duka.

Efter bowlingen var det dansgolvet som gällde, och va vi dansa loss, de spelade verkligen bra musik, en salig blandning, allt från 80-tals hits till reggaton, eller hur det stavas, det va Linus som ville höra det, men det va bra, tyvärr stängde det ju kl 00 så vi han ju inte dansa så längen, men det va kul så länge det vara, det får vi göra om snart.

Jag, Affe, Lasse, och Fikret fick åka med Gunitha hem, hon var nämligen den enda som va nyckter ;) Tusen tack min sköna böna ;)
Så i lördags va det jobbet som gällde, jag mådde väll sådär, eller ska vara ärlig jag mådde skit, tills efter lunch då jag flängde i mig lasagne.
Men som sagt det va himla kul och det får vi göra lite oftare, inte bara en gång om året.

Håll i er här kommer bilderna ;)

Hotmamas gör sig ännu hetare ;) Fråga mig inte va han tittar på, scary...

Affes fina skål från företaget Majje hade gjort ett fint kort till Affe från oss

Tina poserar tillsammans men Lasse och Gunitha

Skååål..spana in sizen på Fikrets glas till skillnad från våra ;)
 Fikret lite danssugen   Vackra Helene med Tony torrboll

 Kolla in lasses min, fråganär bara vem den pekar på ;))

Linus å Anita  Såå söta
Anita försöker komma undan kameran,men lyckas inte så bra ;) 


Ni ser vart klotet går, och det bliev strike Nära skjuter ingen hare ;)

 Mina tre favoritbrudar gjorde kvällen oförglömlig <3

 Anita & Eva

 Järngänget ;) så kul vi hade!!  Mamma och son

 Fotbollsbruden Gunitha poserar med lagkamratena bakom sig ;))


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman! Visst hade vi kul!!! Å maten var jättegod ( det gick faktiskt att äta biffen, fast den var lite väl blodig för min smak). Nästa gång ska jag med vara med o spela, det var lite trist att bara vara ölbärare åt er andra ;) Vad fina bilderna blev, synd att du inte fick nåt på Gunitha när hon gick ner i brygga hihihi

Kramis

2008-10-25 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0