Köpt en Emmaljunga scooter

Det hela började förra veckan när jag satt i kassan på jobbet och ser en mamma med vagn gå förbi, blev helt kär i hennes vagn, och tänkte den ska jag ha ;) Så i fredgas åkte vi till Babyland för att köpa den, men den fanns så klart inte hemma, just den färgen jag ville ha, och beställa hem den tog typ 4-5 veckor och så länge ville jag inte vänta. Men snäll som han va killen som hjälpte oss, ringde Uppsalas Babyland där det fanns en hemma, blev överlycklig, kommer imorgon, längtar ;) Den är bara såå fin, svart, rosa/grårutig. Bild på vagnen kommer i morn, det går inte kopiera från Emmaljungas hemsida, tyvärr. Men fotograferar den så fort jag har den hemma ;)

 
Filippa leker snällt inne på Babyland ;)


Igår unnade sig Filippa ett fotbad, i diskhoven med badskum ;)



Jag citerar - Mamma e Filippas fot då, borta......


Där ä Filippas fot ;) så himla söt man kan va då...


Idag ska jag och syster min göra stan, vi ska shoppa som aldrig förr, utan barn ;)
Jag har inte varit på stan på jättelänge, så jag är i behov av att shoppa lite, både jag och Filippa behöver massa nytt.
Till Filippa ska jag köpa vinterjacka, termobyxor, stövlar, byxor, tröjor....ehh jag behöver köpa allt. Så det blir inte billigt ;)
Till mig själv skulle jag behöva köpa baskläder, linnen och så, ett par jeans skulle jag med vilja ha , tycker det är så svårt att hitta några som sitter perfekt, vi får se vad jag kommer hem med sen.
Mormor ska ta hand om filippa efter att Henka åkte till Stockholm i morse för att gå på ett division-1 möte och se matchen mella div-1södra och div-1norra U-20. Det är två ifrån sylvia som ska vara med, tror det va Timmy å Armin.
Så min älskade mormor ska ha Filippa sen från 16 till henka kommer hem vid 18.30....tack mormor!

Nu ska Filippa och jag äta lite lunch och sen sova midda. Hon vaknade ganska tidigt imorse, Henka gick ju upp halv 8 och då vaknade hon av att klockan ringde. Så hon är ganska trött redan nu, halv 8 är tidigt för filippa ;)
Nu tänker Sandra, vilken dröm om ändå Maximillian kunde sova så länge ;) han vaknar typ 05-06...haha.

Sandras mage börjar växa nu, den är så gullig <3


Kommentarer
Postat av: evelina

sööötnos :D:D

nej sara sov ju här :D

ja det får jag göra det var jätte kul , vi ses snart. <3

2008-11-17 @ 15:19:31
Postat av: Syster

Var är disken???? mohahaha

2008-11-18 @ 09:49:22
Postat av: Moster Helene

Så SÖÖÖT hon är då.........kram

2008-11-18 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0