Bättre sent än aldrig....

Vi kom hem från Tunisien i onsdagskväll, det va en efterlängtad resa, skönt  med sol och bad.
Vi gjorde lite allt möjligt, va på "caravan tour" vi red kamel, häst och åsna, va riktigt kul faktist, lite läskigt.
Bilderna får berätta mer, det va hur som helst en underbar resa med min lilla familj;)

     
     
    
     
 

     
   
       
     
       
   
 


Igår va det min 23-årsdag, alltid lika roligt att fylla år.
Jag fick faktist en liten tjuvstart i onsdags hos carina(min svärmor) å staffan.
Det va så roligt, vi kom dit och skulle äta middag, när jag kommer in känner jag lukten av potatismos, och tänkte dirket, åh va gott potatismot å falukorv va gott, men kanske inte på min födelsedag ;)
Men så va inte fallet, utan hon bad mig öppna mitt paket, för vi skulle använda det till middagen och då föll poletten ner, plankstek, vi ska äta plankstek å jag har fått plankor ;)) jag blev så glad och maten va så god, så nu kommer plankstek bli våran nya fredagsmiddag. Tack snälla ni <3
Och i lördags va det tjuvstart nr.2, Singstar hos helene. Va riktigt trevligt. Fredrik (helenes pojkvän), jimmy, emma,totte, alexandra(en tjej i mitt lag) jag , henka å filippa va där.
Vi sjöng hela kvällen och hade det jätte kul. Jag fick en super fin blomma. Tack <3

Över till gårdagen och den såg ut som följande.
*Kollade på herrarna match innan våran egen startade 15.30. Men vilken skit match vi gjorde, ledde med 3-2 inför andra perioden och de gör två skit mål, riktiga tur mål, så 4-3 iför sista perioden, de gör ett snabbt mål till 5-3. och då jävlar belv vi förbannade och kämpade och gjorde 5-4 målet när det va några minuter kvar men hann tyvärr inte ikapp :(
Det va ingen motivation alls i laget och jag va inte på topp, kändes som inte benen hängde med, ska nog aldrig mer dricka dan innan match mer ;) Och känner nu att jag bara vill att det ska bli tisdag så man får träna lite, ar ju inte tränat på 2 veckor, så nu jävlar ska det bli andra bullar, vinst nästa vecka ;)
* Dagen fortsatte med pasta carbonara och tårta med Mamma, mormor, Helene, emma, henka å filippa så klart ;) Det va jätte trevligt.Fick en blommbucket av mormor, presentkort av mamma på HM och en soda stream av henka å filippa+ utlandsresan såklart ;)
 Både mamma å henka hade köpt tårta, så det finns jätte mycket tårta kvar, så nån som är tårtasugen är det bara att komma hit ;))

Idag är jag ledig liksom imorn då jag och carina ska baka bröd ;) hon har en special limpa, supergod.
Jobbar onsdag, torsdag, lördag å söndag, ska bli kul att jobba igen, träffa alla trevliga arbetskamrater ;) ironi ;)
Vissa har man ju längtat efter, ni vet vilka ni är ;)

Ja just det Jag åFilippa va hos Carina å Staffan och bakade pepparkakor i lördags med Tuva å Meja ( staffans barnbarn)
Filippa älskar Tuva å Meja. Alla tre fick en fin guldig burk som de fick lägga sina pepparkakor i.

Ska åka å hämta filippa på dagis nu, herrå ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort du satt in,ser skönt ut med sol o bad..



Kram Mamma/

2008-11-11 @ 09:58:29
Postat av: Moster Helene

mm håller med föregånde talare..hihhi mkt fina bilder......



sen vill jag tacka för en skit trevlig kväll i lördags,,å tacka för allt gott ni hade med er....



det får vi snart göra om tycker jag......kanske föregående talare kan vara med oxå..hon gillar ju att sjunga singstar har jag hört---------(asg)



kramar till er



2008-11-11 @ 11:52:51
Postat av: evelina

fina bilder vad härligt det ser ut :)

har du fyllt år? GRATTIS I EFTERSKOTT / från mig och sara. <3

2008-11-16 @ 12:54:32
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0