Äntligen har den kommit ;)

Igår va Carina å jag på Babyland å hämta vagnen, jättefin. På kvällen åkte vi till Ida (Staffans dotter) på mingelkväll i hennes nya lokal,på Nygatan. Idadesign heter hennes företag. Hon gör bla illustrationer, webbdesign, grafiskdesign, logotyper, reklam, bildbehandling & formgivning. Hon är verkligen jätte duktig, gjort många kända hemsidor.
Det va en trevlig kväll med god mingelmat ;) Lycka till! Som sagt www.idadesign.se

Idag va Henka, Filippa å jag på Ikea och köpte lite skit, bla, nytt vardagsrumsbord, grå getfäll till vagnen, ljus...
Svängde förbi henköp på vägen hem för att köpa lite fredagssvull som jag ska ta med till Anna sen, Filippa å jag åker dit  om några timmar, ska se idol och snacka lite skit, har ju inte träffats på länge ;) ska bli super kul...

Här har ni den nya vagnen....Va tycks?






Det enda problemet är att jag nu har två vagnar, har ju den andra Emmaljuga me, city cross.
Ska lägga ut den på blocket nu tänkte jag, wish me luck....
 

Helgen består av jobb, både lördga å söndag 09.3-16.00 å 10.3-16.00
Men på söndag har ja match kl 15.30 så jag måste gå vid 14-14.30. Hoppas bara brudarna går med på det ;) men det tror jag, de har ju Linus me som kan sitta i kassan om det krisar.

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

jo den var jättefin........men ska hon inte gå nu trollungen:)hon behöver väl ingen vagn längre!?



kram på er

2008-11-21 @ 15:27:31
Postat av: Anonym

Den var ju fin,hoppas den håller bättre an den andra.Kram Mamma

2008-11-21 @ 21:56:02
Postat av: Anneli

Den var jättefin

2008-11-24 @ 15:15:17
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0