11-3

I söndags va det dags för match igen. Fick ju sluta lite tidigare, helene, emma å alex kom å hämtade mig halv 3.Snällt.
Lika nervös som alltid, från att jag kom dit tills matchen börjat var jag väll å kissa fem gånger ;) helt otroligt.
Inte som att jag va nog nervös inför matchen klämmer Vesa (min tränare) ur sig att angelica å agge ska spela forwards tillsammans, jag bara VA?? ska jag? så då blev jag ju 10 gånger nervösare.....
Men det va nog bland det roligaste jag gjort, va verkligen kul att spela på topp ;)
Gjorde tyvärr inga mål men en jävligt snygg pass som relaterade till mål, ;)) Supersnyggt mål!! Så nu har jag en assistpoäng me ;) haha, hoppas målen kommer nästa match, skulle vara en skön känsla. Matchen slutade 11-3 ;) härlig seger.
Tyvärr är ju nästa match på söndag kl 12.30 då jag inte kan va me för att jag jobbar till 16, skit oxå. Nån som vill jobba säg bara till ;))

Idag har filippa å jag bara varit hemma å slappat, skönt.
Har faktist inte bara slappat. Tvättat två maskiner tvätt, skruvat ihop vardagsrumsbordet å lagat mat såklart ;)
Diskat som jag lovade mig själv att jag skulle göra idag blev tyvärr inte av, så det måste jag bara göra imorn ;)
Filippa ska till dagis imorn, så då får det bli röja loss här hemma till på lördag, då mina  bästa kompisar kommer hit på ett försenat födelsedagsparty- det blir singstar för hela slanten med god bål å mjölkdrinkar på "medori" tror jag det heter ;)) Ska bli så kul, jag längtar ;)
Just det helene tack för igår, men skulle jag kunna låna 80-talsskivan på lördag? <3

Jobbar fredag, lördag å söndag. Så söndag blir det nog en lätt baksmälla ;) hihi.
ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

hoppas du får trevligt på lördag. Jag har nya boys and girls till playstation 2

2008-11-27 @ 09:17:04
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0