Festfylld vecka

I torsdags va det Tinas tur att fylla, 35 år, eller  "tjutju" (27) som hon själv skulle sagt, hahaha....
Det va mysigt med smörgåstårta å glass, mums. Fick mig en lätt solbränna också, härligt ;)
Filippa tycker om att leka med mina kusiner, lite goa bilder på släkten min ;)

           
       

I Söndags var det konfirmation i Borgskyrka, det va jimmy som va ute efter paketen den här gången, hihi ;))
Det va trevligt men himla segt i kyrkan, 1 ½ timma, tänk dig själv. Men väl hemma hos matsa va det kul, gott med smörgåstårta, mums, mamma jag och mormor gjorde dom i lördags, kul med handarbete.
Söndagen blev uppdelad, så när vi varit på konfirmationsfest så blev det 80-årskalas hos carina, henkas mormor fyllde. Missade ju tyvärr den goda tropiska plankan de beställt, men jag å filippa kom perfekt till tårtan, mums.
Vi hade köpt glas till Linnea för hade hon önskat sig så hon blev glad.

Igår jobbade jag 9.30-19.4 + en timma personalmöte, mycket va bra, lasse tjatade till sig så han slapp dra ner 50-60 timmar i veckan för då skulle nog jag rykt så det va tur ;) Annars visade han körsheman, hur dagarna skulle se ut och vilket arbete som skulle göras, ja just det undersökningen som gjordes för några månader sen på jobbet var mycket bra, nästan alla kunder va nöjda typ 97-98% tycket det mesta va bra, kul.

Idag har filippa och jag varit uppe hos carina en sväng, sen gick vi hem och åt så nu sover filippa skönt i soffan. Henka jobbar men när han kommer hem ska vi åka till Linnea å fika, det är ju idag hon fyller å har namnsdag, ha roligt att ha namnsdag på sin födelsedag ;))



         

Kommentarer
Postat av: mingla

Vilken trevlig blogg du har. Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med att byta bakgrundsfärg :)

2008-05-13 @ 13:50:58
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 14:04:48
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: /evelina

Det var roligt när ni var här :D

2008-05-13 @ 20:07:20
URL: http://ewelinaliciouz.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0