Slutspelsanda

Var på hockey igår, kvartsfinal 4, LHC-DIF.
Hade aldrig varit i cloetta center, det var en upplevelse i sig.
När vi kom in på arenan leta vi reda på rätt sektion och rad, henka gick först och jag kom efter, då står det en kille/man och hänger över räcket så jag inte kommer förbi, så jag säger ursäkta, då säger han oj förlåt, varsågod.
Och vem va det då, är ni nyfikna, jo det var ingen mindre än Daniel Braitholts, det va riktigt häftigt, en riktig kändis, och en gårdare.
Nu slutade inte matchen som tänkt, men de var verkligen värda segern, stolp- ribbskott missat allt, de kunde verkligen inte göra mål,det va så frustrerande att se....
Men idag är det match igen, sista chansen, och jag hoppas verkligen att de tar den...Lycka till ikväll nu grabbar!! HEJJA DJURGÅR`N

Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Nääää du har så rätt så,dom kan verkligen inte göra MÅÅÅÅÅÅÅL*Asg*
Men det var ju rätt lag som vann iallafall till slut!!!!!!!

Kram Helene

2008-03-18 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0