Slutspelet är över :(

Tyvärr blev det som bekant förlust för Djurgår´n igår...men måste faktiskt ge domaren kritik, han va helt värdelös, vi fick utvisning efter utvisning medans bönderna från slaka inte fick en enda, helt sjukt orättvist, fick ju inte änns en ärlig chans att spela, men men så är det, får komma igen nästa säsong.

Idag har jag jobbat, det var faktiskt roligt, alla va på gott humör, nästan i alla fall, bara fikret som fortfarande tjurar lite efter insidenten förra veckan....
Henka tränar inte den här veckan, ont i halsen, men hans läkare ringde på dan förrut och ville ha ett lite möte om hans fot, så filippa fick åka till sin gammel moster, vilket hon tycket va jätteroligt och ville inte åka hem, men väl på väg till bussen somnade hon så sött och ligger för tillfället i vagnen och sover, ska lägga in henne snart.
Jobbar imorrn också, lär ju bli massor med folk, barnbidrag, pension och påskhelgen väntar, så vi får väll sitta i kassan hela dagen, blir kul men stressigt, får ställa en potta i kassan som vi kan kissa i ;) haha....
Nae gott folk nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med mig själv, henka är hos patricio.
God natt och sov gott

Ps. Bildbevis från gårdagen ;)
image23

Blänger på nån av alla hundra som smyg tog kort på han ;))
Men ni ser en äkta Djurgårdare...


Kommentarer
Postat av: Syster

Hhahahaha Du är ju verkligen sjukt stolt över att ha träffat honom! Hahaha hade du o han samma halsduk? =)
Vi ses ju om en halvtimma men skulle bara kolla din blogg först...somna ju i soffan igår...ovanligt!?

Hoppas alla är på lika bra humör idag, det underlättar ju om vi säger så! Ses snart syster!

Kram

2008-03-20 @ 08:33:17
Postat av: Anonym

Babe, dags att ses snart! Ett måste! Söndag kväll kanske? Jag kan ju komma till dig? Pusss Anna

2008-03-20 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0