Strålande sol, så har man jobbat, bläää

Den här helgen har varit jobbar helg, inte så kul när det är 25 grader ute, men men man måste ju leva på nått ;)
Så idag har filippa varit hos farmor å staffan hela dagen, henka hade ju match i stockholm, mot syrianska-botkyrka, ytterligare ett kanack lag, men som tur va så slog dom dom j*vl*rn ;))  0-2 blev det, det va riktigt skönt.
Jag jobbade till 16, men jag väntade på sandra så fick jag åka med dom hem i l cabriolet, det va grymt cool med blåsten i håret, och då menar jag verkligen blåst, världens drag ;))
Väl hemma hos carina så hade staffan satt upp ett jätte fint staket på altanen så att inte småknottarna ska ramla i poolen. Men inte hindrade det filippa från att bada, hon nöjde sig inte med att doppa fötterna utan hon tvingade i mig i poolen 15 ½ grad, svinkallt, men vad gör man inte för att sin prinsessa ska få bada lite, hon va helt vild i vattnet trots graderna. Efter 5 minuter har mina ben domnat och jag ville gå upp men de ville inte filippa, hon blev jätte ledsen, Hon älskar verkligen vatten, så imorgon ska vi åka till mårängen med sandra,magnus och maximillian och bada och sola lite, jag lär väll inte få en lugn stund. Syrran ska göra kalla pannkakor, mums, jag tänkte köpa lite olika meloner å anna frukt och göra lite fruktsallad + ta med carinas goda bullar som jag har i frysen, smaskens.
Sen är jag ledig resten av veckan, den är fullbokad, tisdag ska sandra och jag sola å sen på stan och köpa present till emma som tar studenten på torsdag och till sebbe som vi ska fira på lördag, å onsdag ska jag ut till sara i krokek och ha lite picknik å gå till 4H-gården så filippa får kolla på de gulliga djuren. På söndag är det match igen....så hela veckan har jag roliga skaker att göra.

Nae nu ska jag göra filippa iordning inför natten, hon är jätte trött efter en heldag med farmor och staffan.
Men innan hon ska sova tänkte vi äta en saltgurksmacka ;))
Ha en solig kväll

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

riktigt nice väsder!

2008-06-01 @ 19:08:30
URL: http://helenaas.se
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^
http://livetsomhenke.blogg.se/1212266351_4henrik_utmanar_o.html

2008-06-01 @ 19:11:11
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kompis, när får man se dig då? Kommer du på lördag? Tänkte ha lite fest för mig. vi blir lite folk o sen ska vi ut.pööss Anna

2008-06-01 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0