BVC-Tajm

Idag bärde bilen av till bvc 11.30, 1½ års kontroll. Fast filippa ville helst vara kvar på öppnaförskolan och leka, men när susanne kom och hämtde oss blev hon gald och följde snällt med in.
Hon klarade alla små "test" som susanne hade gjort, det va roligt att se.
Och en stor tjej hade hon blivit oxå, 85cm lång, vägde 11,430gram och med ett huvudomfång på 48,5 är hon ingen liten bebis längre...
Hon skulle även fått vaccin men eftersom hon är lite snorgig å hostig så sköt vi på det två veckor.
Vi köpte med oss några cheeseburgare hem, gott, väl hemma somnade filippa som en stock, ska jag vara ärlig somnade jag me, vi sov nästan 3 timmar, jag som skulle städat medans hon sov, blev ju inte riktigt som planerat, men det är bra då kan henka göra det när jag jobbar imorn ;)) haha.
Jobbar tisdag, onsdag å torsdag sen är jag ledig hela helgen, skönt.

Nae nu ska jag käka jordgubbar som henka hade med sig hem och kolla in andra halvlek av tyskland-matchen, hoppas de torskar...

God natt


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan, INga bra bilder från midsommar? Fick itne till några bra bilder från singstarkvällen, alla bilder blev mörka eller suddiga :-( Kram Jennie

2008-06-23 @ 22:11:36
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0