SEMESTER

 Filippa har varit uppe hos farmor och lånat en väska hon ska packa ner sina saker hon ska ha med på resan.

Äntligen får jag min efterlängtade semester på hela en vecka, skönt.
Idag börjar resan genom vackra sverige,Göteborg blir vårt första stopp,åker om en halv timme. Incheckning sker på Skandic hotell-opalen där vi fick ett kanonpris, 590:- per natt i dubbelrum med frukost för alla tre, bara såå billigt, jag längtar till morgondgens frukost ;))
När vi kommer till göteborg tänkte vi gå en sväng på stan och shoppa lite och filippa ska få leka på ett lekland som ligger brevid hotellet, det kommer hon älska.
Onsdag har vi planerat att gå på lisseberg och jag hoppas verkligen att vädret är med oss och det blir uppehåll åtminstonde, kvälle ska vi gå på någon mysig restaurang och äta lite gott. hemma på hotellet igen blir det nog en simtur i hotelletspool, plask plask. På torsdag vet vi inte vad vi ska hitta på, har ni några tips så ring, torsdag eftermigga åker vi hem till norrköping igen och sover skönt i våran egen säng.
Fredag ska vi åka ut till Oscar och Ingmaris sommartorp och hälsa på , ska bli väldigt trevligt.

Lördag går bilen av till stockholm eller ska jag säga uppsala ;)) haha känns ju bara så långt nu när de har flyttat. hursom helst ska vi fira rebeca som fyller 15 år, helt sjukt, kommer ihåg när hon va 8-9 hon va så himla liten å gullig men nu har hon blivit stora tjejen. Grattis i förskott gumman.

Och på måndag är jag tillbaka på jobbet då är semestern slut, där jag tror att jag är efterlängtad med tanke på personalbristen.

Ha en bra vecka allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0