Regnigt men härligt

Då var man hemma från götet då, va riktigt roligt och mysigt.
Så länge sen man åkte karuseller asså, men gud va der va skojj, det måste man göra oftare.
Filippa tyckte det va en upplevelse, "farfars bilar" var nog favoriten som hon åkte två gånger. Det fanns ett tiotal karuseller som hon kunde åka, gränsen till de karuseller som var lite mer fart i var 90 cm och filippa är väll 88 cm, så typiskt, men vi hade kul ändå. Jag fick ju åka karuseller själv, åkte Kanonen, lissebergsbanan, uppsvinget, vilka det va rejält med fart i, kuuul.
      

   

 Det var jag som fick stå för vinsterna, 3 gånger provade jag en maskin och vann 2 av gångerna, blev ju tyvärr samma gosedjur båda gångerna, men filippa blev glad. Medans henka tog väll en 30-40 nummer på massa olika choklad- godishjul utan att vinna nått, så typiskt, sen såg man några som kom och hade vunnit både två och tre stycken stora godispriser á 2kg

   Träffa en kändis också som jag har en förmåga att göra. Jimmy Ölvestad i Djurgår´n....

 Filippa och jag tog oss ett välförtjänat bad när vi kom fram, hon älskade bubblorna.....

   Hotellrummet

 Stannade till i Borås på HM´s fyndbutik och shoppade lite till filippa ;))

Nu ska jag se förlängningen på ifk....

Kommentarer
Postat av: MorMor Anna

Nu är det väl dax att lägga in lite nya kort på trollungen. Ha det bra Kram MAMMA

2008-07-19 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0