Shopping tajm ;)

Godmorgon!
Vaknade ganska tidigt idag sådär en halv 8 när filippa hoppade på magen och ville se bollibompa, vilket hon självklart fick. Medans hon satt och kolla på teven gick jag in i duschen tänkte nämligen åka ner på stan och klippa mig, luggen är jätte lång. När man väl har tagit sig tid och ork att åka ner till stan kan man ju köpa lite nya vårkläder till Filippa men har även tänkt att försöka hitta ett par nya jeans till mig själv också, jag är verkligen i behov av ett par.
Men innan vi åker ner till stan, ska jag övningsköra lite, Henka och jag har kommit överens om att vi ska köra en timme minst  2ggr i veckan, så jag kommer igång och kan lite innan jag skriver in mig på körskolan, har tänkt att ta en intensivkurs på Helens körskola. Mitt mål ärr att ha körkortet till sommarn, när Filippa börjar på förskola så man slipper ta bussen dit. Hoppas verkligen målet är realistist, men det tror jag. Skulle vara så himla skönt att bara kunna ta bilen dit man vill och slippa tjata på Henka att han ska skjutsa mig.

Nu ska jag ut på vägarna så jag rekomenderar er att hålla er inne ;))
ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0