Shoppingtajm

Idag har filippa och jag varit på stan med mamma och mormor.
Jag var och klippte mig kl 13, det blev bra men himlans kort ;) fats ja trivs.
Innan gick vi en sväng på stan, köpte kläder till filippa nu när hon ska börja dagis. vi åt även på det nya stället på ströget, gott. Sen åkte vi ut till maxi där shoppingrundan fortsatte....och slutade på att jag var ca 1400:- fattigare, men det är hon värd min lilla kicka, och vet ni inte en enda sak till mig själv. Mormor köpte 3 par strumpbyxor och 2 klänningar  till filippa....
Jag köpte närmare bestämt, 4 par mjukisbyxor, 2 par jeans, 5 toppar, 4 tunikor, 2 klänningar, 5 par strumpor, en cardigan och mössa å vantar.





Massa baskläder, inget märkvärdigt, sköna kläder att ha på dagis....

Jo en sak till,när vi kom till maxi såg filippa vagnen med en "bil" på som hon ville sitta i och köra runt, haha

 ;))

Imorgon börjar vi inskolningen på dagis med filippa, bara kl 9-10 första dagen, hoppas det går bra, men det tror jag, det ska bli kul å spännande. Sen jobbar jag 10.30-18, så det blir fullt upp hela dagen,....

IFK leder med 2-0 efter första halvlek mot gefle, helt otroligt ska dom verkligen vinna första matchen hemma i år?! Men som sagt det har ju bara gått första halvlek, så det är inte slut än, mycket kan hända, vi får se....

Nu ska jag göra matlåda till imorn, har några potatisar från i går som jag tänkte tärna och steka, med ett ägg till och pannbiffar från häromdagen, en riktig restmatlåda blir det ;)

Tjarå bloggen ;))

Ps. I lördags va jag barnvakt åt maximillian, det va kul och gick jätte bra. han sov i sin säng hela natten tills kl 04.00 då han roppar -agge sova pappas säng. ja visst kom och lägg dig här, så vi sov alla fyra i sängen, det va jätte mysigt ;)

Han är ju bara såå söt och fullifan  trollungen
 <3

Kommentarer
Postat av: Carina och Staffan

Filippa har åkt vagnen med bil med oss ett par gånger när vi varit på Bauhus.

Kram Carina och Staffan.

2008-08-12 @ 21:28:39
Postat av: Syster

TACK TACK TACK igen för att ni tog hand om buset!

2008-08-14 @ 18:35:49
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: sis

TACK TACK TACK igen för att ni tog hand om buset!

2008-08-14 @ 18:37:31
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: evelina

visa bild på hur du klippt dig ;) <3

2008-08-15 @ 12:17:07
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: evelina

visa bild på håret nu då !:P <33

2008-08-17 @ 15:21:08
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0