Brorsans 18års-partaj

Grattis grattis äntligen 18 år eller vad säger du ;)
Vi hade kalas hos sandra och magnus i söndags för släkten på mammas sida, alla var väll i stort sätt där.
Var en rolig kväll, god tårta va det också.
Philip fick mestadels pengar som han ska ha till sin Thailandsresa som han ska åka på över jul och nyår, lyckans ost, fick oxå en tröja och presentkort.
Lite bilder från kalaset:

                
                            

Idag har jag jobbat, det va segt, inte så mycket att göra. Carina stod för barnvakten, det va tur det, filippa har nämligen varit lite hängig, feber, vi tror det beror på att det är ett flertal tänder som är på väg upp, och det gör garanterat ont i mun, har inte ätit något idag, men välling har hon druckigt det är ju alltid något.
Imorgon är det kalas igen, nu är det Jimmy (min kusin) som gäller, fyller 15 bast, moppe? eh aaa självklart, och jag å sandra har den perfekta presenten till en 15åring med moppe ;)) den som lever får se...

Nu ska jag lägga mig i soffan och se slutet på finalmatch nummer 5, HV71 har ju kviterat i matcher, och leder dagens match med 5-3, hoppas de vinner, LHC får bara inte vinna, så kämpa nu HV.
Djurgården spelade lika mot ÖSK 1-1 det va godkänt, rajalakså gjorde mål igen, 5 mål på 5 matcher, helt otroligt, vilken målkanon.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej! Hur är det med tandköttet? Inte ditt alltså, Filippas! Stackarn, stoppa in en påse ärtor i mun på henne....! Obs, snodde lite (?) bilder från din blogg, mina går ju inte att lägga upp! Vi får se om vi ses ikväll! Hälsa!
Kram

2008-04-17 @ 10:30:17
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se
Postat av: Moster Helene

Tack för idag!!!!
Hoppas lilla flippa blir bra snart....Å hälsa Henka

kram Helene

2008-04-17 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0