Zumba

God kväll där ute!
Idag har Filippa varit med mig och kört zumba :) Jag sa åt henne att vi kunde stå lite på sidan så hon kunde sätta sig ner ifall hon tröttnade men icke. Hon ställde sig längst fram i mitten och körde järnet hela passet och hade bara tid att dricka en gång. Hon älskade de det. Så nu lär jag inte bli av med henne :) Men har sagt åt henne att är hon snäll så kanske hon får följa med igen. Tanterna och även instruktören tyckte hon va jätte duktig och att det va kul att hon va med :) Mysigt med lite egentid och kanon att kunna förena nytta ned nöje! Tummen upp 
Titta så taggad hon såg ut :)

Och nu sover de sött sen länge och jag
ligger här och ser Hollywood fruar på ipaden och på teven såg vi just Djurgården krossa Södertälje! Återigen, tummen upp!!

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så kul att hon tyckte det var kul,nu får du nog inte åka dit själv.

2013-10-10 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0