7 grader i Juni

Vad händer med den svenska sommaren? Det är kallt, ruggigt och inte det minsta skönt. Och på det läste jag just på Fannys blogg att det är 30 plus grader på Malta och strålande sol. Det va inte det här vädret Jag ville ha när jag kom hem till Sverige, inte kul! 
Vi till och med så frusna att vi sitter och myser framför brasan :-)
Vi är just hemkomna från en lunch med svärfar på Olearys. Och om en stund ska vi åka till min moster Pernilla på fika. Kvällen bjuder på familje mys i soffan med massa godis! Hoppas ni har det bra.

 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Javisst är det kallt ute, inte ett dugg skönt.

2012-06-02 @ 22:25:19
Postat av: Stolt mamma till två

Ja fy, vad hände med sommaren? När åker ni tillbaka då? Hoppas ni har en trevlig vistelse i Sverige ändå. :)

2012-06-03 @ 07:23:26
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0