Titta vilka godingar jag hittade ;-)

Packningen är nästintill färdig. Måste som sagt bara ha en väska till. Får åka på jakt imorn efter en billig och bra, ganska stor sportbag jag kan fylla till bredden med kläder :-)
Vi har även idag börjat med städningen. Båda badrummen är klara och tre rum. Börjat i köket också, så lite kök, tvättstuga, vårat sovrum och sedan vardagsrum kvar. Hoppas bli klara till fredag så man kan ha en mysig o lugn helg med nära och kära. Och bara njuta av dess närhet de sista dagarna. För sen blir det långt till nästa gång. Hoppas på att hinna med alla de sista dagarna nu.
Det jag ville visa er såhär mitt i natten va det här snygga kortet jag hittade när jag rensade hemma. Vilka sötnosar va? Jag och syrran, kräftskiva -95, 17 år sen, en nio(snart tio) årig liten Angelica och syrran på tolv :-) Man kan ju inte annat än att le, stort!! Så härligt med gamla kort, tack Ingmarie <3


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Jag förstår att ni vill hinna omgås med nära och kära nu innan ni åker. När blir nästa besök till Sverige då? Lycka till med packningen!

2012-08-28 @ 11:32:21
URL: http://sarahan.blogg.se
Postat av: Carina och staffan

Så söta ni är

2012-08-28 @ 20:34:23
Postat av: ingmari

jag ler lika mycket jag när jag ser det. Ni är så söta. Lycka till nu med livet på Malta. Jag gluttar rättså ofta på er för att få se hur underbart ni har det.KRAM

2012-09-03 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0