Såhär fint va det när jag va på väg hem fö...

dsc_1376 (MMS)

Såhär fint va det när jag va på väg hem förut, orättvis bild då den är tagen med mobilen. Det lös upp mycket mer och färgerna va jättefina. Hos läkarn då? Jo det gick hyfsat, jag fick antibiotika, mot vad är lite oklart. Förlåt mig men läkaren va ryss/est eller nått sådant och jag hörde knappt va hon sa. Men av det lilla jag fatta va att det va för hög halt bakterier i blodet och urinet. Och när det gjort ont när jag kissat har små stenar passerat. Typ! Så Hoppas av hela mitt hjärta att det går över efter efter kuser. Asså ni som inte har haft det kan jämföra med värkarna när man ska föda barn, och jag har haft ont i två dagar och ont därnere i åtta dagar :-\ så ont! Oj kolla just upp på klockan, 00.00, scary ;-) Har tittat på breaking news och rockbjörnen. Riktigt bra liveartister och den bästa va han som börjar på D och slutar på anny :-) hur fan orkar man sjunga och dansa värsta koriografin? Det är inte många som har den simultankapasiteten, jag tex ;-) Har haft en underbar dag i Linghem hos min bästa Diana o Ebba sötnos! Tack för att du finns! Nae nu måste jag sova, vilket kommer bli svårt med tanke på energidrycken jag just svepte :-P men får rulla ihop mig till en köttbulle och lägga mig på sidan o hoppas syrrans tips funkar mot smärtan. Tack för att du sa åt mig att ringa så jag fick hjälp, du är den bästa nr två idag! Sleep tight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0