Lameller och Plisseer.

I torsdas va de här från Mema Markiser och
satte upp Lammeller i vardagsrummet och plisseer i sovrummen.
Vi blev så himla nöjda, kanon bra.





Tog bilder i Gustaf rum men det ser likadant ut i alla rum :)







I fredags köpte vi kantareller på willys för bara 59.- kilot, gott!



Lite fina blommor. Liljan gicka från buketten så satte den i ett glas vatten.
Trodde inte den skulle hålla sig men den har hållt sig i en vecka, minst.

Min murgröna, växer jättemycket.
och igår lärde jag mig att man kunde knippsa av och sätta skott i ny kruka.
Kanon, då kommer jag ha hela huset fullt med blommor ;)
Nu blir det bajsbyte och dusch för en tur in till Maxi och shoppa lite.
Svarta byxor till mig och sen present till min svåger Magnus.
Ha en fin dag! Och kolla in inlägget tidigare idag :)
Kommer fler ikväll! P o K


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

vilket fint hus ni har!! :) Hoppas allt är bra med er, kram!

2011-09-04 @ 12:06:06
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint ni bor! :)

Hehe ja det kanske vore på tiden att komma o hälsa på er nån gång! Himla söt pojk Gustaf. Och Filippa har blivit så stor! :D

Det var helt underbart i spanien! Marbella var verkligen att rekommendera:)

Ska försöka skriva blogg lite oftare, är ju trots allt så vi har lite koll på varann ;)

Klart du ska komma in på jobbet o shoppa!:)

Hälsa familjen!

Kram



2011-09-04 @ 17:50:57
URL: http://linaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0