Sötnosar, möhippa och mycket mer.

Godmorgon solstrålar!
Först vill jag bara säga att blogg.se ha big problems :/
Försökte göra mobilinlägg igår men det syns inte, tyvärr.
Men det jag ville dela med mig av var de här ybersöta kissungarna <3


    

Så himla söta, mitt hjärta smälter...

Igår tog vi även en tripp till Eskilstuna
för att kolla derby. Det va Lasse Ströms IFK.
Men det gick inte vägen och jag måste sägat, de va totalt värdelösa.
Det va surt att åka de tolv(?) långa milen hem igen.
Men arenan va riktigt fräsh, helt otroligt i den där hålan.
Det va ett höghus i varje hörn av arenan.
Så de som hade ballkongen mot plan bor riktigt trevligt.
Om de bara spelar lite finare fotboll så...
Inte nog med att de torska å presterade en pissmatch.
Utan när vi stannade i Katrineholm på hemvägen för att käka
på världens största hamburgekedja, nämner inga namn...
Efter maten så gick Micke och köpte oss en varsin paj.
Jag va så sjukt sugen och det vattnades i munnen.
Och då när jag ska hugga in ser jag på förpackningen detta

Asså fattar ni att de serverade mig en paj som skulle
ha dumpats i papperskorgen 1 timma o 15 minuter innan.
Jag blev så jävla förbannad. Skulle jag bott i USA kunde jag
stämt de på ett X antal miljoner, jävla piss Katrineholm säger jag bara *Grrr*

Idag ska vi åka stan runt och fixa massa saker.
B.l.a åka till Chili och beställa en matbordsgrupp till altanen.
Hittade en jättebra med låångt bord och åtta stolar.
I teak med aluminiumstommar och textline

Sen åka till blomsteraffären och köpa lite fint piff till, jaa, altanen :)
Köpa presenter till Melker då vi ska på
välkommstfest på lördag.
Sen skulle jag även behöva klippa mig som jag inte gjort
på typ ett år, skäms! Men är så jävla snål när det gäller sånna grejjer.
Kostar ju fasen 350-400Kr på en bra salong :/
Men jag måste, håret är såå slitet.
Vill även fixa mina naglar till bröllopet.
Jag har ju två jag kan gå till som tar studenten från Stil och trend.
Men vet ju inte om de har tid nu så här veckorna innan
examen med tanke på studentvecka och allt.
Men det skadar ju inte att fråga, halva priset mot salongerna :)
Och massa annat vi ska styra upp innan Göran kommer
hit på grillkväll. Vi står för oxfilen och massa gott därtill
och han för det fina vinet, hihi!
Inte för att jag är nån finsmakare men ändå ;),

  
Den här fina kreationen köpte jag till Filippa på HM för endast 129:-

Nu ska ni få se hur roligt vi hade.
Har fått lite bilder av Eva-Lena, Saras mamma.
Och några jag tog med telefonen.
Så titta och njut så kanske ni får er ett gott skratt ;)

The wedding couple ;),


Suprice!!

Möhippans huvudperson i egen hög person <3

Café ägaren drog av ett par sånger för bruden...

Sara skuter lerduvor, det va riktigt häftigt ;)

Riktigt häftig bild...

Jag kunde jag me, men inte i klass med Sara som träffade nästan alla :)

Hela gänget!

Saras moster charma en brandman på vägen till Durkslaget så
bruden fick sig en åktur och se hela stan...



Snyggingen ;)





Sara fick sig en smarrig orgasmdrink *fniss*

Puss på dig vår fiinaste Sara.

Jag ser verkligen fram emot bröllopet nästa lördag.
och klänningen är inhandlad så nu är jag lugn.
Och tack för alla tips jag fått, ironi på hög nivå!!!'
Förstår inte vad det är som är så himla svårt med att
lämna en kommentar, det är ju bara va annonym...
För att få inspiration till att blogga varje dag så behöver man respons!
Men ni ska få en sneak peak på den nåndag
även fast ni inte säger hej ;)

Nae nu har jag suttit här i snart två timmar.
Vaggat Gustaf till sömns i knät så nu ska jag lägga in han i sin
säng och sen gå ut och få lite färg och D-vitamin ;)
Njut sol och värme.
Puss och Kram från en lycklig Angelica


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Mycket fina bilder. Alltid lika roligt att titta på din blogg.Även om jag inte skriver jämnt.

Kram på er.

2011-06-03 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0