Syskon mys.

Så här mysigt hade de små trollen igår kväll innan de skulle sova <3
Filippa kan verkligen få Gustaf att skratta och hon älskar det.




Idag har vi haft en lugn dag här hemma.
Åkte och lämnade Filippa imorse och sen åkte hem och la mig i soffan
och latade mig lite. Blev Våra bästa år och ett glas juice.
Därefter städa i köket och fixa lunch.
Stuvade makaroner och falukorv.
Nu ligger fisen och sover här brevid mig och jag ska passa på
och snygga till mig lite för snart är det dags att hämta skruttan på dagis.
Efter det är gjort ska vi svänga förbi posten och hämta mitt paket med
kaffe, choklad och tekapslar jag beställt till våran Tassimo.
En sväng förbi returpunkten är också inbokat.
Det blir så sjukt mycket skräp. Tidningar,reklam, mjölk/juicepaket osv...
Och panten ska vi inte prata om, helt otroligt!

Sen funderar jag på om vi ska gå en lång promenad och titta
lite på dagis här ute. Det ligger ju ett precis vid oss, två vägar innan.
Sen två bara en liten bit härifrån och sen tre nere vid skolan och affären,
men de har vi valt bort.
Nån som bor här ute i Svärtinge och kan rekomendera något av dem??

Nae nu är det bästa att skynda sig innan han vaknar igen.
Njut av soolen!
Kram

Glöm inte rösta på min lilla prins.
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40614



Sötnosen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0