Jaha då va man gräsänka igen då! Känns väl...

dsc_0660 (MMS)

Jaha då va man gräsänka igen då! Känns väll sådär. Men jag har försökt få till lite sällskap. Vi ska ut till sandra imorn och styra lite. Sen ska Carina och jag sy lite nåndag och så hoppas jag på att mamma och mormor har tid med oss också. Och till och med att mina bästa, Anna och Diana vill komma hit och snacka lite skit... Åh Emma och lilla Melker kanske vill mysa nåndag me :-) och vips så är det söndag igen! Men nu ska jag, Filippa och Gustaf mysa lite och nu ska ni få höra, spela bingolotto ;-) eller bara rätta den på nätet sen. Köpte en på jobbet när jag va uppe förut så jag hoppas jag vinner en solresa nånstans låångt borta! Ha en mysig söndagkväll och håll tummarna för att det blir sool imorn ;-) kram på er!


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

sv: tack :D haha nej de byxorna fick stanna hemma ;)

röstade på din lilla sötnos förut!

2011-04-03 @ 19:21:13
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Jag har skickat bilderna.

Jag har satt in Gustaf igen på facebook.

Det är flera som röstat och det är ju bra.

2011-04-03 @ 20:42:48
Postat av: tessie

Hej :)



Nämen ååå, tackar! :D Han gillade selen faktiskt, ganska smidigt när man ska nånstans. Slippa ha vagnen jämt.



Har ni det bra annars??? Kramar!

2011-04-04 @ 10:35:53
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Emm

SV: Halloj, det var inte igår!! Haha ja nått i den stilen kanske ;) Jodå stressigt och konstant trött men förhoppningsvis blir det värt det så småningom :) Ja men det måste du ju göra:) Gå till Tobbe på Twisted Ink. Han är grym!!

Pöss

2011-04-04 @ 14:30:18
URL: http://www.missemm.spotlife.se
Postat av: Emma

jaa klart vi vill mysa någon dag, =) hör av dig någon dag, vi e ju hemma =) så får ni komma hit om ni vill, =) Kraam

2011-04-05 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0