Hotel Santa Catalina Five Stars en Las Palmas de Grand Canaria

Dear Santa,
Om du finns på riktigt så önskar jag att få åka iväg och bara mysa lite.
19-26 Januari med mina älsklingar. Det skulle vara såå skönt.
www.hotelsantacatalina.com

Det är så att mellan den 20-23 Januari är det
European masters of poker på Las Palmas,
och Henka med några kompisar är sugen på att delta.
24hpoker bjuder på hotell mellan dessa datum.
Så det känns ju väldigt lockande och det skulle vi verkligen behöva.
Lite sol och bad, en och annan massage skulle inte sitta fel.
Den här snön står mig upp i halsen.

Så här skulle jag vilja befinna mig istället,
byta ut en halv meter snö och 2-15 minus
till en 20 plus och sol...
   
    



Drömma sig bort kan man väll få göra, sen om den slår in vet man ju aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Säg till om ni skall beställa en resa vi följer gärna med.Vill gärna till varmare ställen.

2010-12-16 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0