Tusen tack svärmor

Dom här super fina muffinsarna har Carina bakat idag,
snällare svärmor får man leta efter.
Men ska erkänna att det faktist är jag som har fixat dom med topping =)
Så lite har jag faktist varit delaktig,men största förtjänsten har hon gjort.
Sen kan man ju disskutera om dom är värda så fina cup cakes?!
Men vad gör man inte,nån fredag är det ju gott med ett riktigt mästerverk,
än en torr kransj*vel :(



Filippa skulle ju givetvis hjälpa till,så hon fick glacera en egen :)


  

Sen har vi kanske bestämt oss för kakel till köket =S


Vad tycker ni?
Henka knystar nått från soffan att han såg nått på stan förut,
grön mosaik me vita luckor,
men jag vet inte? Lite väl kanske? =)

Kudden ropar på mig nu,så God natt!
Kram A

Ps.Emma nu ska du få höra.
Jag har packa en kartong idag =)) tömde tvbänken förut =))
Så nu är det bara resten kvar,
men en fågel viska just att du gärna ville hjälpa mig, thihi! Skojja!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vad duktig du är =) aah bara hela huset kvar nu då..:P hehe, jo men visst säg till om du behöver hjälp ;)

2009-11-06 @ 14:02:47
Postat av: malin djupström.

sv: ja visst är den snygg :D

Hittade den på modekungen.se

2009-11-06 @ 14:58:52
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: carro

Åh vilka fina muffins :) Å goda såg de ut oxå ;)



Tack så mkt, de är från H&M 399kr kosta de bara :) Billigt Bra! Hur går det för er i huset?



Hade så bra gumman så ses vi :



KramKram

2009-11-06 @ 16:01:11
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: lina

Hej!

Yes här är allt bra! Själv då?

Fan vad fint ert hus blir då! Avis!

Ja det tycker jag...Kanske ska spika nån dag?

Kram

2009-11-06 @ 18:32:48
URL: http://linaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0