Jag fastnade vid datan ;)

Haha, det har inte blivit någon mat. Jag sitter fortfarande kvar här ;)
Filippa somnade för en halvtimma sen i sin sackosäck. Men kaksmulor i hela ansiktet.
Så då orkade jag inte laga nån mat, det är inte speciellt kul att laga mat åt sig själv bara. Därför tänkte jag att jag skickar ett sms till Henka och ber honom köpa med nån mat med hem, eftersom jag nu blivit döö hungrig...
    Just nu sitter jag och tittar på "halv åtta hos mig" och det är nån galen vegitarian som ska laga cormbiff å cornkycling, ser ut som hundmat om jag får referera Helge Skoog ;)
Nae nu har jag inget mer å göra vid datan, har läst allas bloggar, kollat in hemnet å så har Emma loggat ut så nu tänker jag slänga mig i soffan och lata mig ;)
  Sitter och tittar på film och äter ballerina ;) En halv timma senare ser det ut såhär...
  Sover som en stock med kaksmulor runt munnen <3
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0