Jävla flugjävlar

Imorse/inatt vaknade jag av att sex-sju flugor surra runt mig så jag inte kunde sova.
Låg vaken jättelänge men somnade tillslut och vaknade nu 9.30,me huvudvärk :(
Men en dusch gör det nog bättre...

Så till dagen till ära, Midsommar. Va roligt och solen skiner och himlen är ganska blå ;) Hoppas att vädret håller i sig in på småtimmarna. Idag ska vi upp till Carina och Staffan och äta lunch kl 12 och sen ska vi bort til Lundby och klä midsommarstången och dansa,leka lekar, ta lotter och fika. Roligt.
Efter det blir det att åka tillbaka till Frugärdesvägen 8 för grillning och tårtätning ;) Härligt.
Sen när vi avnjutigt en mysig dag med svärfäräldrar ska vi åka till min jobbarkompis Gunitha en sväng och hälsa på, ta några cider och dansa lite och som sagt hoppas att vädret håller i sig.

Häromda´n kom Carina på Majja med att leka med en liten fågelunge, så jag skrämde iväg Majja och tog hand om den lilla fågelungen, Filippa plocka små mask och vi gav den lite brödsmulor och la den i en skokartong, men kort efter dog den, troligtvis av chock, synd. Vi begravde den, gjorde ett kors och Filippa plockade sörblommor och la på graven. Varje gång hon kommer upp dit går hon dit och säger att fågeln ligger där ;)....Så va det med den saken....
  
 
Tidigare den dagen va vi inne på HC och kolla lite. Hittade inte så mycket, men en söt jeanskjol blev det och så fick hon ett halsband av Carina. Carina själv köpte en vit jeanskjol och leggings.

Igår jobbade jag till 19.30 som resten av dagarna den här veckan. Så jag va skapligt trött när jag kom hem.
Innan vi åkte hem, svängde vi förbi Maxi, skulle köpa en Midsommarklänning till Filippa. Hittade en söt för bara 89.50(REA) och så köpte jag en kofta till. Sen gick jag in på ICA där hittade jag två linnen va två för 99:-.
Hon kommer bli sötast i dag min prinsessa <3
   

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig för sen åka och hämta Linnea (Henkas Mormor) och min plattång på jobbet som jag glömde igår, sen blir det god lunch hos svärmor.
Kram på er och ha en underbar Midsommar.

Kommentarer
Postat av: Helene

Glad midsommar!

2009-06-19 @ 16:22:35
Postat av: evelina

hon får alltid kläder vilken snäll mamma hon har hehe =)

2009-06-21 @ 14:55:38
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0