Husuppdatering Å Badbilder

Det börjar hända grejjer på tomten nu, det är kul å se.
Idag har de dragit el och vatten. Och så har det kommit issolering. Imorgon kommer det 230 ton grus....
Tyvärr blir det en försening på takstolarna pga semester :( så allt kommer förskjutas en månad....
Så här ser det ut just nu.
  
  

Idag har jag jobbat 10.30-19.30 det va ett jäligt segt pass, och så himla varmt det är 26-27 grader där inne, och med våra arbetskläder känns det som 40 grader, phu va jobbigt. Ska bli skönt med två veckors semester efter imorn.
Jobbar en dag till 9.30-18 och efter jobbet blir det bio med Hankey Pankey ;)
Nån som har nått att rekomendera? Henka är inne på den med Johan Falk, han är ju ioförsig en bra skådis så det kankse blir den....
Sen som sagt har jag semester, det blir en tripp till Göteborg på Måndag. Men innan det ska jag hinna träffa min Diana, får se om vi tar lördag lr söndag. På lördagkväll blir det grilla hos familjen Stenbom ( Min morbror me familj) Emma och Totte skulle oxå me, några cider kan man ju unna sig me, fira lite ;))
Min Anna Panna måste jag träffa med, får se om hon kan följa med när jag åker till Diana, vad säger du Anna?

Lite bilder från gårdagens bad i Gransjönäs...
   
    
    
    
   
Vilken trevlig dag vi hade, det får vi snart göra om ;)

Tog ett kvällsdopp i Svärmors pool när vi hämtade Filippa förut.
Filippa tycker det är jätte roligt när jag gör kullebyttor å så i vattnet...
Bjuder på en bild ;)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaha va konstigt. Kanske bara jag som har otur varje gång jag ska lägga upp bilder ?? =)



Ser att ni håller på att bygga hus. vart bygger ni och vad är det för hus?

Vi flyttade in i vårt nybyggda i aug förra året.



2009-07-04 @ 10:00:23
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0