Då va man gräsänka då

Henka åkte 07.30 imorse till Skavsta flygplats.
Planet till England-Bradford går nu 09.40.
Han och Andreas Lind ska vara där till Fredagkväll.
Provspel med Bradford City står på schemat fem dagar....
Så jag har blivit gräsänka en vecka.
Jag hatar verkligen att sova själv,det är tur att jag har Filippa brevid mig.
Men vi kommer sakna honom mycket...

Så idag ska Filippa och jag först köra lite grejjer till huset
och sen kl 16.30 ska vi kolla på Emmas match.
IBF Norrköping-Antvarden
Kommer bli en riktig hatmacth-KRIG! ;)

Veckans jobbschema ser ut som förljer.
Mån,Tis,Onsdag jobbar jag 11-19.30-07-16-11-19.30
ledig Torsdag och Fredag och sen jobb helgen.

Ja just det igår va det dop för den sötaste lilla MOLLY.
Hon va bara så söt i sin klänning och allt gick jätte bra,hon va snäll hela tiden...
Och massa med fina paket fick hon trollungen också.
Men pricken över i:t va den super goda risgrynsgröten och julskinksmackorna*MUMS*
Och Sandras nybakta lussebullar,jag säger bara..MMmmmm

Nae mina vänner nu måste jag skynda mig!
Ha en bra dag!
KRAM A
 


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Söt!!! Ser att du är ledig torsdag. kanske kunde ses på förmiddagen. är ledig fredag också. Hoppas allt är bra! Och jag är jätte nyfiken på huset. Du får se till att bjuda ut mig på fika ;)



Love you!

2009-12-06 @ 16:35:05
Postat av: Anonym

Men då kanske det blir flytt till England, med nybyggt hus och allt.

2009-12-08 @ 07:54:29
URL: http://litencajsa.blogg.se/
Postat av: Henka och Linden

Hoppas allt ar bra dar hemma, vi ska precis ge oss av for match mot FC Hull :). Saknar er mycket :(. Halsa alla dar hemma att allt gatt bra. Puss och Kram

2009-12-08 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0