Party Party

Blev att jobba idag, Sofie va sjuk så jag ställde upp ;)
Blev 9.30-15.15 gick hem lite tidigare det va ganska lugnt.
Så nu har jag precis duschat för nån som är intresserad ;)
Ska ta bussen, känns lite konstigt, har inte åkt buss sen jag fick körkortet ;)
Bussen går 16.55 från Sörping och så ska jag gå förbi och hämta upp Emma, behöver bärhjälp ;) och ett jävligt bra partysällskap ;) Hoppas inte Alex läser det här men vi har köpt En orkideé ett jättefint ljusfat med tre ljus å stenar och så impulsköpte jag en bok ;) hoppas hon gillar å läsa....
Nae nu har jag exakt en timma på mig att klä på mig, sminka mig, platta håret och slå in paketen, så skynda skynda.
    Imorgon blir det Ullared roligt ;)
Så hörs imorn kväll med bilder från festen och alla mina inköp från gekås ;)
Puss å kram och nyp i stjärten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0