Uppdatering av den senaste veckan

Då ska vi se, jag jobbade väldigt mycket förra veckan. Men lite annat han jag med....
I onsdags träffade jag Diana och Isak. Vi åt lunch på stan, gick en promenad till Halwars och åt glass, sen en sväng till Vasaparken och lekte. Det va jätte trevligt, å vet ni vad dom ska göra grisarna, åka till Kreta på söndag, helt otroligt va skönt, är inte ett dugg avundsjuk ;)) Ha det så bra så ses vi snart igen.
   Isak den lilla skruttungen, ibörjan när vi träffades villa han inte vara med mig, men det berodde på att han inte fick sova färdigt i bilen. Men sen när vi skulle skiljas åt ville han inte det, jag fick massor med pussar och kramar, gullungen. 

Den 12:de va ju Filippa och jag hos Helene å åt lunch. Det va jätte trevligt, vi solade på ballkongen, Helene å Filippa hade "vattenkrig" haha ;) Sen kom Jimmy å Emma, Jimmy fyllde år och Filippa gav han ett påskägg fyllt med godis och en lott.
   
Filippa och Lilleman, så gulliga. Lilleman ville dock inte leka med Filippa men hon försökte ;)

Jaa vad har man gjort mer, jo vi va ju i Globen i lördags med Innebandyföreningen och kollade på SM-finalerna.
Under damernas match satt jag, Emma, Alex, Sandra å Lusa inne på en Restaurang och drack bira (dock inte Emma och Jag) Och när herrarnas match gick vi in i Gloden och tittade, det va ju lite mer drag då.Tyvärr vann ju Gnaget-jävlarna herrfinalen. Men men så är det, men nått SM-guld i fotboll blir det iallafall inte, det ska jag se till, haha ;)
Bussredan hem va ju hilma kulig, efter att Alex svept i sig en 10 öl kom hon igång med sina roliga historier, haha.
   
   

Sen lite svullobilder från häromkvällen då Filippa äter kvällsmat,hon skulle ju ha största mackan oxå ;)
Hon åt dock inte upp hela men nästan...
  

Oj jag glömde kanske den största saken som hände förra veckan.
VI HAR KÖPT EN TOMT, JIPPIE. DEN LIGGER I SVÄRTINGE....
Så nu är det bara invänta bygglovet, sen är det bara sätta igång å bygga. Får vi bygglovet hyfsat snabbt så beräknar vi att huset kommer stå färdigt September/Oktober. Så det ska bli jätte kul, är verkligen glad och vill att det ska vara klart NU ;)
Kommer med mer informatin när jag själv vet lite mer, om planritning m.m...
Mitt liv är helt underbat just nu, är så glad över allt,jobb, det blivande huset, Filippa och Henka å resten av hela släkten, ni är bäst <3
Det är bara en till liten knodd som önskas, hoppas att den händer nått snart, håll tummarna ;)

Imorgon är jag ledig, vad ska man då hitta på, nån som inte har något att göra så är det bara å ringa ;)
Sen jobbar jag Onsadg, Torsdag å Fredag sen ledig i helgen, ska bli jätte fint väder så då är det bara att njuta.
Nae nu ska jag slänga mig i soffan och se på tv eller, ska jag diska?
Ha det så bra. Kram

Ps. Är det någon som har tips/ideér inspiration till kök, badrum ehh allt man behöver till ett nytt hus, kommer ha världens beslutångest när allt ska bestämas, mend et ska bli kul.
Så hjälo mig med allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0