Lite bilder från Julafton



Nyvaken liten tös



Sitter tålmodigt å väntar in tomten




Jennie försöker få Neo att hälsa på tomten, men nej nej, det går inte



Jag hade Filippa å Ida i mitt knä, båda lika rädda för tomten



"Filippa kan inte jag få öppna dina paket ;) haha











Det va verkligen leksaker överallt....

Juldagen firade vi i Skärblacka.
Det va jätte kul, vädligt mycket paket.
Jag fick mycke saker, bla. handukar, filmer, skiva, mascara,sportbag, 4st planksteksplankor...
Filippa fick, hopphäst, leklera, sackosäck,dammsugare, pussel, lekdator, lego, kläder, memory, filmer, briospis m tillbehör....
Bilder från juldagen kommer senare, ska fråga om jag får låna Olles kamera, hade inte min me mig.

I lördags va vi å firade min moster som fyllde 27 ;)) om hon själv skulle fått svara. Men på riktigt 45år ;)
Det va super kul, vi dansade, sjöng singstar...Vid halv 12 hugget drog vi till Wasa. Mormor å Olle hände oxå på, det va så himla kul å se, dom dansa loss ända till klockan 1, då mormor va helt slut, men hon är ju trots allt 64 år ;)
Ska fixa kort av Olle från i lördags, och jag lovar ni vill se ;)

Nae gott folk, nu måste jag göra i ordning mig, ska åka och handla me Totte å Emma till i morn.
Ska nämligen fira nyåret hos dom. Ska även jobba idag kl 12-19.24
Ha det bäst!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahha farmor på krogen :p <3

2008-12-30 @ 15:43:18
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Gott Nytt År på er allihop.

2008-12-31 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0