Helgen som gått

I lördags blev det som bekant en heldag med Syrran och kidsen.
Vid 10 hugget va vi på öppethus på LCA.
Kollade in brandbilar, gripenplan och bajsbilar :)
Och vi får ju inte glömma korgen som både
Filippa och Maximillian vågade åka upp i.
Jaa vad kan det ha varit en 15-20 meter rätt upp i luften.

En modig lite tjej och väldigt stolt



   




Hon kör som sin mamma ;),


Maximillian åker Gripen

  

  

Efter ett par timmar på flygplatsen åkte vi till MAX och käka.

  

Sötaste Molly som älskar majskrokar :)

Sen styrde jag kosan hem till Skärblacka igen.
Efter ett par timmar var det dags för mat igen,
denna gång blev det Sandras specialite.
Tandorikyckling med ris och Café de parisås. GOTT!
Tack för en trevlig dag, som vanligt!

Igår hade Filippa och jag heldag med moster Helene å Jimmy :)
Vi möttes upp på Maxi för lite shopping.
Hittade inte jenasen jag ville ha men Helen däremot köpte
en heldel. Linne å kjol från Gina
och sen tre par skor från Skopunkten.
En mobil till Jimmy blev det också, vilket han blev glad över,
speciellt ringsingnalen som va i ;), hihi!

Fick världens godaste fisk med kall sås till lunch.
Asså den va sjukt god och då va det till och med rödlök i såsen
men den gjorde susen, TACK!

Därefter va vi tvugna att bränna alla kalorier som va i den där såsen
och kokosbollarna vi åt till fikat :O
Så då blev det WIISPORT och boxning.
Det är verkligen skit kul och gav resultat.
Det bara rann svett om Jimmy och Helene...






  





Ni ser vi hade super kul.
Det får vi göra om snart igen.
10 gånger om dagen med den där boxningsäcken så är fitt for fight sen :)

Vid 7 hugget åkte vi hem och Filippa somnade sött i bilen
och jag gjorde smootih och kollade på Irene Huss...

Idag har vi inget planerat så vi får se vad dagen erbjuder...


Sen undrar jag.
Varför har vissa människor så himla svårt att inse
när de har gjort fel eller sårat nån.
Och därmed inte kan säga förlåt, varför?
Kom ner på jorden och be om ursäkt!!
Det är inget roligt att va osams med de man älskar...


Kommentarer
Postat av: Tessie- a chic mama

Heej :)



Jaa, man vill ju boa sista tiden ju! :)) såå mysigt! LÄngtar så sjukt mycket tills det är dax.. men samtidigt kommer man nog sakna att vara gravid..



Härligt att du mått bra.. jag har kräkts massa! ;P men det gör inget!

Bara lilla älsklingen mår bra så.. Vi vet inte heller könet, det blir en surprize.. lite kul det med tycker jag :))



Jaa, va kul.. jag kommer fortsätta läsa din också.. Somsagt så roligt att läsa om andra gravid/familjebloggar :))



Kramar!

2010-09-07 @ 00:48:15
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj det lät inge roligt, hoppas inte att det är Henka som är tjurskallig nu. Kram Jennie

2010-09-07 @ 20:12:00
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Syster

Vilka härliga barn! (Men den där Molly har jag nog fått för mina synder...) hahahaha



Roligt med alla fina bilder, lika roligt varje gång dom kramas (hhmmm hmmmm) =)



Nu vet jag vart jag ska åka för att förbättra på arm-musklerna (eller kanske ska skaffa några först...)



Ha det bra idag o TACK!



KRAM

2010-09-07 @ 21:07:42
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0