roadtripp till stockholm-grönalund :)

Jag bara hoppas av hela mitt hjärta att det inte regnar däruppe.
Men enligt gårdagens väderkarta så skulle det vara lite moln och sol i stockholm.
Men kollar man ut genom fönstret här så ser det inte så lovande ut,tyvärr.
Jag tror vi chansar och åker upp ändå,
regnar det när vi kommer dit så får vi väll ta
en shoppingrunda inne på Gallerian istället ;)

Ni som undrar,va fan gör hon uppe så här dags?
Jo jag fick ett missat samtalsms kl 06.45 av C på jobbet,
Helene va tydligen sjuk :(
Och sen kunde jag inte somna om så det va bara att gå upp och se glad ut.
Jobba orkar jag inte göra så hon får ringa vidare som hon sa på 3svar.
Men krya på dig Helene,jag tänker på dig <3

Nae nu blir det att hoppa in i duschen och sen dra :)
Ha en mysig dag i regnet och håll tummarna för sol eller bara uppehåll på Grönan.
Puss på er!

  
Min prinsessa <3


Kärlek-och snart kommer det en till vi kan älska <3


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad söta ni är.

Ni får ha det så bra.

Jag har gjort min första arbetsdag efter semestern.

2010-07-26 @ 21:36:32
Postat av: Helene K

Hej!

Vilken härlig sommar ni har haft :) Hoppas regnet höll sig borta när ni var i Stockholm.

Kramis

2010-07-28 @ 09:47:35
URL: http://sivsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0