Säger bara ULLARED

Fan va kul va hade igår,shit asså. Roligare syster får man leta efter, jag kunde knappt köra på vägen hem,jag garvade så jävla dant,helt sjukt. Tack syrran för en super dag, tack även mamma och mormor men ni som ju sov grisar på vägen hem =) Så till shoppingen då,jag va helt klart värst med mina 4400:- ojojoj det va nytt rekord för mig,fick ringa efter Henka så han fick föra över mer pengar *fniss*
Men gud va mycket grejjer jag fick, ett 20 tal handdukar i olika storlekar, påslakan/örngott,kastruller,stekpannor,ljuslyktor,julgrejjer,kläder till Flippan...allt.
Påsarna ligger fortfarande kvar i bilen,va så jäkla trött igår när vi kom hem,
jag däcka direkt...
Men ska ta tag i det snart och packa ner allt som ska till huset i kartonger...

Idag har vi varit och beställ toaletter och kollat på kakel till köket.
Det blir nån variant av mosaik i grå/svarta nyanser. Antingen 2,5x2,5cm eller 2x4,5cm vi får se. Har lixom lite beslutsångest,men har betsämt mig för att överlåta den till Henka =)
 
Det här är den ena,len lite mattare variant.
Den andra tog jag inget kort på men den är fyrkantida glasmosaik,glansiga, och i lite ljusare kulörer men fortfarande svart/grå plus lite vitt i. Som sagt vi får se vilken vi tar,torsdag ska det va bestämt =S

Tvättsugegolvet, Granit med går/svart fog.(fogen inte laggd än)
Samma golv ska även läggas i hallen,säger bara super nice =)





My kitchen and my cutepie =)
Åh du Helene,kökekt ska inte vara blått,det är skyddsplats*ler*
Så alla ni där ute,hjälp mig. Blir det snyggaste med vanlig matt mosaik(den på bilden) eller ska vi ha glasmosaik,blankare och ljusare grå/svarta nyanser,HJÄLP!

Idag har även Filippa äntligen fotograferat sig.
Men innan vi skulle vara där så svängde vi förbi MC och köpte en glass.
Och hon är ju bara såå busig skruttungen.
  
 

Nae mina vänner nu ska jag städa huset, jaa Sandra JAG ska städa =)
Imorgon är det jobb som gäller 11-19.24 torsdag 11-19.24 och fredag 9.30-18 och på Fredag har jag fikarummet vilket innebär att jag ska baka en kaka och ta med till min arbetskamrater eller så kan jag göra som alla andra,köpa en torr kransjävel....Men är det nån som har ett recpet på en supergod kaka/bakelse så är det välkommet!! Tack tack!
Kram A



Kommentarer
Postat av: carina och staffan

kladdkaka med grädde är alltid gott.

2009-11-03 @ 18:18:29
Postat av: Majje

Jag bakade chokladmuffins med cheesecakefyllning häromdagen, ypperligt gott! Å lätt med =)

2009-11-05 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0