Först vill jag börja med att säga att jag ...

dsc_1591 (MMS)

Först vill jag börja med att säga att jag hade en grymt rolig kväll igår, god mat och i det bästa partysällskapet :-) hade nästan glömt bort hur roligt det va att sjunga singstar! Nu sitter vi i bilen på väg upp till Stockholm, Vallentuna för kalas. Det är barnens kusin Ida som fyller sex år. Det väntas smarrig mat, tårta och massa paket, mjuka!! I år får hon bara kläder, hon har ju leksaker så hon kan sälja själv. Blev en jättesöt tunika med en cardigan till. Hon kommer bli sötast på gatan :-) Gustaf sover så skönt i sina nya supertuffa kläder, mammas kille! Ha nu en mysig söndag i solen för det tänker jag ha för snart kanske snön kommer tillbaka ;-D


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Tack själv för igår!! Jättetrevligt vad det!!!



Kram

2012-03-25 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0