Såå himla söt...

....mosters nya kattunge. Kolsvart och mjuk som en nallebjörn.
Mosters f.d man hittade två kattungar övergivna i skogen för nån vecka sen så Helene tog hand om en.
Hur fan man nu kan lämna två kattungar i skogen,
har man inga känslor i kroppen för fem öre?
Så snäll som hon är tog hon hand om den ena....
Så efter vi vart på marknaden och Henkas match
åkte vi hem till moster och fikade.
Mer om matchen å marknaden snart....

Asså herregud,man bara smälte så himla söt och gosig va den.
Filippa ville inte släppa taget.
Men när Helene sa åt henne att den måste få gå fritt, så va de okej
men då satt hon och kollade på han hela tiden,släppte inte blicken.
Så hon blev helt kär och vill ha en egen <3

  
Ett riktigt litet busfrö, han jagade mitt band till kameran hela tiden.
Så me dom där små klorna klättrade han hejvilt på magen, SÖTNOS


Då till marknaden, vi åkte dit vid halv 10.
Det låg ju ute i urskogen kändes det som när man åkte dit.
Men tidsnog kom vi fram och Sandra hade gjort jätte fin i sitt tält.




Titta så fin hon var med förkläde och allt.
Jag köpte ett likadant till Filippa,tycker det blommiga tyget är så fint.
Hon ska även sy upp en klänning till Filippasom hon vill ha...
Vi gick runt där och kollade, det va massor med folk...
Och så serverade de kålsoppa,
så varje gång vi gick förbi där höll jag på att spy :O Luktade asäckligt....
Filippa åt en jätte god tysk våffla med florsocker på,
 den va mumsig, jag smakade ;),

  
Så här fin kommer hon va när hon ska baka massa goda bakverk :)


Jaa så va vi på Henkas match igår och det gick ju kanoners.
Det blev en 11.de raka vinsten och 4-2 slutade den...
Lite bråk, tjafs å utvisningar som vanligt.
Men vissa stunder spelade de riktigt fin fotboll.
Efter matchen hade dom middag i lokalen sen gokart och därefter pokerturnering.
Och ni får en gissning om vem som vann...
Min Henka såklart, så jag hoppas det blev en SEX siffrig vinstpeng ;),


Idag vet jag inte riktigt hur det blir.
Vi skulle ju låna Staffans släpkärra för att köra bort soffan och lite kartonger med skräp som står inne i barnrummet förtillfälet,men vet inte vad Henka har bestämt.
Han ligger fortfarande och sover,det blev två hårda vinster igår...

Solen ser ju ut och titta fram så vi ska kanske passa
på och bada en sista gång innan hösten kommer.
Så en sväng ut till pappa kanske det blir för ett dopp 
och sen avnjuter en god middag.
Firar pappsen lite idag eftersom han va sjuk sist.
Får slå han en signal...


Nae nu ska jag hoppa in i duschen så det blir nått gjort idag.
Det är lätt att fastna framför datan, läsa alla bloggar...
Så ha en bra dag i solen så hörs vi ;),


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄÄÄgish, varför tar det sån tid mellan gångerna då vi ses. Måste vi bli bättre på! Miss you!/Äna Banäna

2010-08-15 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0