Den växer så det knakar ;)

Här kommer lite bilder på den växande magen med de lilla mästerverket  i

   
Räknade just efter och det är bara 47 dagar kvar,fatta 47 :O
Det säger ju bara swish så är det 2 oktober.

Idag har jag klippt gräset,allt utom sluttningarna,dom får Henka ta.
Det är för jobbigt...
Sen har Filippa och jag lagat en kanongod lasagne me sallad.
Tvättat två maskiner tvätt och två maskiner disk.
Tömt Filippas kläder till en stor byrå som hon ska ha
så får bebisen hennes garderob.
Så nu är det bara bort med soffan (på onsdag har vi släp) så kan jag ställa in
skötbordet, garderoben och göra fint tills S/G behagar att ploppa ut ;),
Känns så skönt att ha det mesta klart.
Det är bara en stor sak som måste inhandlas å det är en vagn.
Men vad ska man ha för vagn?
Är sugen på den nya Urban Jungel men den kostar ju över 8000:-
och det känns lite sådär va??
Så blir nog en Baby Travel och då behöver jag bara köpa sittvagnen
för min supersnälla syster lånar ju ut sin liggdel.
Och då hamnar vi på 3000:- istället.
Och har läst massa bra omdömmen om den vagnen,
alla verkar nöjda, så så får det nog bli.
Eller vad tycker ni?? 8000:- eller 3000:-

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugn,har lite småont i ryggen.
Måste sova hyfsat tidigt idag,börjar nämligen kl 07 imorgon och jobbar till 16.
Då jag åker och hämtar skruttan på dagis.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan



Vad tråkigt att du inte kommer. Neos klädstorlek är 122 och tänk på att han inte är en liten kille längre utan det ska vara tuffa/coola kläder nuförtiden ;-)



Kram Jennie

2010-08-17 @ 17:32:27
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du är vännen! Vilken mage:) När kan du ses?/Caesar

2010-08-18 @ 21:31:38
Postat av: Jennie

Oj oj oj, magen växer så det knakar. Jättefin mage!



Vad tråkigt att du inte var med igår, men tack för kläderna iallafall.



Vi pratade lite om att åka till VÄstervik nästa midsommar, vad tycker du?



Kram Jennie

2010-08-22 @ 08:35:25
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0