Vilket fynd ;)

I måndags va vi på Ikea för att köpa en förvaringsbyrå till Filippa och alla hennes leksaker.
Men det blev lite mer bland annat en svart rya matta 133*195cm för bara, håll i er, 395kr. Helt otroligt billigt, är så lycklig.
Så nu har jag precis dammsugat och skurat golvet. Mattan passa perfekt.
Nu vill jag ha en ny duk till bordet, ny pläd till soffan och lite saker för att piffa upp efter alla julsaker.
Så det får bli en shoppingrunda på stan på fredag och se om jag hittar några fynd på rean.

Ikväll är det träning som gäller igen efter julupphållet, jag känner att det behövs ;) 17.00 i Mässhallen. Skå åka till Emma sen vid kl 16 så tar vi bussen tillsammans.

Imorgon är det inventering kl 07.00 till sena natta, om allt går som planerat och att alla hjälparbetare sköter sig kanske vi är klara vid 22-23 hugget. Det blir en lång dag men det blir å andra sidan mycket pengar i plånboken ;)
Tyvärr har vi match på Torsdag kl 19.30 i Boxholm, men det blir att jag prioriterar inventeringen, får satsa på nästa match ;) 
Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Mange

Tja tönt.

Vadå spelar tv-spel ? Jag arbetar på mitt jobb, sliter dagarna i ända. Och på tal om slit, så jävla tråkigt att inventera. Hörs..... kram på dig

2009-01-07 @ 20:57:46
URL: http://svesseman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0