Bildregn

Och så en massa härliga bilder från våran dag ute i de sköna. Minst lika varm dag som igår. En promenad till lekparken för massa bus och fika :)

känner ni igen pappa och dotter i backen?

klädda i sverigekläder dagen till ära.

Blir man inte bara så sugen på ett dopp i det turkosa vattnet?

Katterna njuter av varann och solens strålar

Spring i benen :)

Härliga balutta bay!

Barnen fortsätter buset ute på gården

och jag sitter i dörröppningen och håller span :)

Solen är snart på väg ner bakom huset och jag ska bege mig in och hänga tvätt

och fixa kvällens mat som blir en carbonara, mums!

Hoppas eran söndag varit bra!


Kommentarer
Postat av: carna

Vad härligt det ser ut, nu längtar vi.

2013-03-10 @ 17:30:40
Postat av: Peter

Japp nu längtar vi ner ska bli skönt med semester . Har du snackat med Henka om bilhyran var det ett bra pris vi fick eller har ni något på g ? Kör iväg ett meddelande till "chefen" så jag vet :)Och så tillbed vädergudarna att det blir soligt när vi kommer annars har vi med oss ett åskmoln ner och hem (Sara)

2013-03-11 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0