Bort med körsbärsträdet!!

Äntligen rök det! Staffan slog slag i saken och tog fram motorsågen och började såga. Han trodde det va ett två-tre dagars projekt men icke. Tre timmar tog det. Blir två vändor till returpunkten med ris och dryga kubiken med ved. Grymt jobb. Jag säger bara Girlpower!! Jaa okej du va grym du me Staffan :)
Och nu sitter jag här på altanen och njuter av kvällssolen som förr inte fanns. Underbart!! Snart pizza när grabbarna kommer hem igen och bad i tunnan. 35 härliga grader! Livet är bra härligt :)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ja visst blev det bra,trädet hade inte kommit bort om inte du varit här Angelica,inte visste jag att du var så stark.

2013-07-30 @ 09:47:45
Postat av: Sarah

Vart bor ni nu?

2013-07-30 @ 18:16:31
URL: http://stoltamamman.se
Postat av: Angelica

Sv till sara: Just nu bor vi ute hos min svärmor och hennes man i kummelby tills vårat radhus är färdigrenoverat och iväntan på att våra sängar ska komma :) sedan flyttar vi in på axel swartlingsgata!

2013-07-30 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0