Filippa på kalas för Ana

Filippas kompis Selma, hennes pappa Patrik fick klä ut sig lite och körde
ett nummer av gangnam style :)
Clara hans fru sa att hon aldrig hade sätt han dansa i hela sitt liv.
Så de va kul att han bjöd på sig själv.
Ni ser ju va Clara skrattar på bildet ovanför, tjejen på stolen!!
Sen va det gamlingarnas tur att uppträda lite :)
De körde de där ryska tanterna som va med i eurovision förra året :)
Och på sista bilden har vi födelsedagsbarnet Ana
 
Föresten så fick filippa ett till inbjudningskort häromdagen.
Denna gång är det Stefan som fyller år.
Och det är en riktig rikemansunge ;) haha!
De kör jordens största Lamboginhi. Kalaset är på Hilton hotell i Portomaso.
Hilton=Maltas dyratse och finaste hotell så de ska bli väldigt spännande.
 
Barnen sover söt sen länge så nu ska jag
gå ner och lägga mig i soffan och se en film.
Mys kvällen...

Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vilka härliga kalas, tur att era barn nyss fyllt år.Verkar som malteserna kostar på sina barnkalas väldigt mycket.Måste vara en upplevse att få gå på dem.Kram

2013-01-30 @ 20:30:18
Postat av: Mamma

Nu förstår jag inte vad du menar Carina :) barnen verkar ju ha hur kul som helst!! ❤

2013-01-31 @ 21:57:14
Postat av: Carina och staffan

Anna du har nog missförstått mig. Visst har dom kul måsta vara en jättestor upplevelse att få vara med på sådana kalas.

2013-02-02 @ 12:26:35
Postat av: mikaela

skapliga kalas!

2013-02-06 @ 02:27:30
URL: http://www.mikaelastenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0