Sötaste katten på Malta 😻

Idag har vi varit borta p Bay street nästan hela dagen. Började med en smarrig lunch, sedan vidare bort till leklandet och sedan upp på taket för utomhuslek :-) barnen bara älskar det! Det har dessutom varit en dag helt utan bråk och gnäll, skönt! På vägen ut blev Filippa ansiktsmålad, till en katt, en söt en! Nu är de lagom svettiga och lortiga efter allt bus, så ett hopp ner i badkaret, direkt!!! Hoppas ni har det bra!
Ps, tycker ni är väldigt dålig på att ge respons. När man lägger ner tid på att blogga vill man ha lite rolig och glad feedback också!! Tack alla fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vilken fin katt lika söt som Tusse och Maja.Synd att inte fler skriver något på dina kommentarer. För det är säkert många som är inne och tittar på din blogg.

2012-09-30 @ 17:40:13
Postat av: Helene

Så söt kattflicka :) Jag känner mig träffad, kollar ju din blogg varje dag. Å det är så roligt att läsa hur ni har det :) Lovar att skärpa mig, förstår att det är tråkigt att inte få nån respons.
Kramar

2012-09-30 @ 17:45:18
Postat av: Angelica

Tack fina ni! Va snälla ni är :-)
Jo Carina det är ju iallafall mellan 60-80 personer om dagen.
Vill man inte skriva vem man så kan man ju vara annonym!
Det är tur jag har er som ger mig feedback, tack!
Kram på er <3

2012-09-30 @ 17:53:50
URL: http://filippasmamma.blogg.se
Postat av: Jennie

Jadu en annan jobbar ju... Och här har förkylningarna börjat... Så jag har jobbat ungefär 50 timmar förra veckan + varit superförkyld... Så du anar nog hur jag har mått... Har inte äns orkat använda ipaden, då är det illa ;-)

Men ni verkar ju ha värsta jetsetlivet ju... Kul att det går bra för Filippa i skolan. Det gör det för Ida också, hon älskar sin skola och vill inte gå hem när man hämtar :-)

Ha det! Hälsa! Kram!

2012-09-30 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0