Lunch på Mint

Idag på förmiddagen följde vi med Isabelle, Kevin, Jasmin och hennes date Tomas som är här på besök på en promenad till Sliema o favvofiket Mint. Vi åt lunch och mös. På vägen tillbaka stannade vi på Donut factory och mumsade i oss varsin munk. Men gud så varmt det varit idag, första gången på hela sommaren jag tyckt det varit plågande varmt. Det är jätte skönt, missförstå mig rätt, men just när vi promenerade i sex kilometer så va det varmt!! Men nu sitter vi på terassen och äter och dricker gott. Barnen mina somnade 19.15 idag så det va skönt så Filippa är utvilad till första skoldagen. Hon va helt exalterad, mamma jag vill somna fort nu så jag får åka till skolan, sötnos! Filippa och jag fick åka med grannen och hans dotter så det känns skönt! Imorrn får ni se hur fin hon är i sina skolkläder :)
Så fick vi mejl av skolan idag och Gustaf är välkommen till Kindergarden den 1 oktober, kul!!
Sov gott mina fina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0