Två godingar från igår


Mina söta


Vi hade en jätte skön dag på stranden igår.
Varmt och härligt. Kvällen bjöd på middag hemma hos oss.
Fanny köpte med sig lite kyckling, champinjoner, tomater, mossarella
och massa jordgubbar. Så vi slänge ihop en smarrig middag och bara mös.
Gustaf vaknade 07.15 idag och gisses va trött jag va.
Han kom in till mig och vi låg kvar i sängen och spelade på ipaden.
Efter att ha drukigt upp vällingen och han hade lagt sig på min arm
så somnade han om igen då klockan 10.20.
Och då passade även jag på att vila ett tag till, skönt!!
Så som ni förstår blev det en sen frukost, men ack så god.
Filippa och Gustaf tittar nu på film, Marmaduke, hundfilm :-)
Ska snart börja med lunchen för att sedan knata bort till lekparken och busa
och köpa en varsin glass.
På vägen hem måste jag svänga in på Candynavia och köpa välling.
Tror även jag ska plocka på mig lite lösgodis då det inte blev nått igår.
Filippa va så trött efter stranden och inte orkade gå till affären.
Så gårdagens lördagsgodis blev jordgubbar, melon och grädde.
Men ikväll ska jag unna mig ett kilo eller två ;-D
Imorgon kommer äntligen Henka hem igen, efter lunch.
Som vi längtar...


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det ser härligt ut, här har inte den riktiga värmen kommit än.Hoppas den kommer snart.

2012-05-06 @ 21:56:21
Postat av: Sara

Tack för gratulationen! Hoppas allt är bra med er! man blir ju inte lite avundsjuk när man ser hur skönt ni har det!

2012-05-07 @ 15:40:39
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/
Postat av: Stolt mamma till två

Åh vad härligt, super härliga bilder med! :-)

2012-05-08 @ 16:15:33
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0