Soffmys på hög nivå

Godkväll därute!
Jag kan tänka mig att typ 95% av hela svenska befolkningen tittar på Melodifestivalen och hejar på Danny? Eller vem hejar ni fram där hemma?
Vi tittar på Katten Gustaf, eller Filippa tittar, Henka lirar poker och jag sitter här vid Ipaden och väntar på att F ska somna så jag kan byta film ;-)
Dagen idag har bjudit på en tur till Valletta och hockeyslutspel. AIK torska och lika så Modo. Så mitt bett mot Jimmy.P ser bra ut. Jag har sagt att Modo inte tar SMguld och att Djurgårn klarar kvalet o han tvärt om givetvis :-)
Imorgon åker Göran och Henka hem. Blir ensam i några dagar igen för ett nytt läkarbesök. Men sen på onsdag då han kommer hem har han inte med sig vem som helst utan Carina och Staffan, ska bli såå kul!! Va ju över två månader sedan vi träffades så längtar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0