Idag har mamma och jag avnjutigt en smarri...

dsc_1592 (MMS)

Idag har mamma och jag avnjutigt en smarrig tallrik med kycklingkebab på filmstan :-) han även hunnit med några ärenden. Besök på Bvc för både Gustaf och Filippa, gick kanoners. Hälsat på Moagården, Filippas dagis och gissa om de blev glada att se lilla prinsessan. Mamma och jag tog även raceråket ut till Skärblacka för att säga hej då till syrran, mange och barnen. Kommer sakna alla väldigt mycket!! Imorn ska jag hämta lite papper och kopiera passen som jag ska lämna till skolan. Ska även hinna svänga förbi moster Pilla och säga hej. Sen på torsdag eftermiddag åker vi tillbaka till Malta och har då med oss Mamma och mormor i en vecka och hoppas vi får njuta av sooolen :-)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej hej! Har läst din blogg i bara någon vecka så har inte riktigt fullt koll på varför ni bor på Malta? Vad var det som förde er dit, jobb?

Hur är det att bo där nere? skulle vara kul om du kunde berätta lite :) det är ju minst sagt spännande att ni bor där nere.

2012-03-27 @ 22:05:01
Postat av: Angelica

Sv till Ewa: Jätte kul att du just hamnat på min blogg.

Precis som du sa är anledningen till att vi för tillfället bor på Malta är att min sambo jobbar där nere. Och jag är hemma med barnen, Filippa 5 år och Gustaf snart 18 månader till de börjar dagis/skola senare under året. Därefter får vi se vad jag hittar på för kul :-) Det är helt underbar att bo där nere, inte minst med de vackra havet tätt intill. Vi har även hittat vänner så det är perfekt. Du kan ju se tidigare inlägg under kategorin 'livet på malta' till vänster på sidan, massa fina bilder och text om hur vi har det.

Just för tillfället är vi här i Sverige på besök men kommer redan på torsdag att åka tillbaka till Malta för att fortsätta vårt spännande liv där ;-)

Hoppas du fortsätter att följa vår resan

Med vänlig hälsning, Angelica

2012-03-27 @ 22:15:34
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: malin djupström.

Va skönt för er att få komma hem ett tag och träffa alla, verkar som ni har haft fullt upp! :) synd att det inte blev några nya naglar =/ kram, ha det bra!

2012-03-29 @ 12:45:13
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0