Håll i hatten!!

Idag fick vi besök lagom till frukost. Det va svärfar som va ute på vift :-)
Vi åt klart frukosten och snygga till oss lite för att ta bussen bort till The point.
I vanliga fall promenerar vi bort dit men som Ida skulle sagt, hujeda mig, va det blåste. Så vi hoppa på bussen istället. Svärfar köpte ett snyggt och modernt bälte på Pull and Bear. Jag hittade en jättefin tröja där inne som jag är sugen på, egentligen inte min stil men den va så snygg på skyltdockan. Creamfärgad spets med bröstficka och upprullade armar ned knapp. Söt men ändå lite tuff ;-) ska nog slå till nästa gång vi går dit, bara 19€...
Sen kollade vi på husen i Tigne Point, tog en promenad längst The Strand och lunchade på BK. Gick längst strandpromenaden bort till Görans hotell i Sliema mittemot Frescos för att hoppa på bussen hem. Nu är vi hemma och tar igen oss lite innan vi ska ses igen för middag vid sex hugget. Barnen ser på saltkråkan, sitter som fastklistrade. Gustaf älskat båtsman och den lilla Sälen Moses :-) Jag ska passa på att plocka lite, sätta på en maskin tvätt och bädda vilket jag inte hann i morse.
Hoppas ni har det bra därhemma.
Nästa söndag kommer vi hem, blir den 18e istället för 21e. Va mycket billigare då :-) 195:- per person!! Kanon!!


Kommentarer
Postat av: Mamma!!

Hejsan.. här har vi regnväder, tänkte höra vad Filippa har för stl i skor?? Kram Kram

2012-03-09 @ 18:45:23
Postat av: Angelica

29 tror jag :-) eller jaa, 29 blir kanon!!

Hon är i stort behov av skor, hon går fortfarande i de där blink skorna, hon är ju så kräsen. Vi har provat skor flertalet gånger, men allt känns fel! Snart kommer vi hem....

Kram från oss

2012-03-09 @ 21:56:04
Postat av: EMELIECATRINE

Jaha, men gud så häftigt och kul! =) Ska du jobba jobba i höst sen också då? Eller ska du bara njuta av solen, hehe. Ja, men eller hur.. Hittade dig på Josephines kommentarer, men har kikat in hos dig förut.. Om jag inte är HELT ute och cyklar nu så tror jag faktiskt att jag har haft din dotter på dagis några gånger (har jobbat som vikarie). För känner verkligen igen henne =)

2012-03-10 @ 01:35:47
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0